Quality Policy – Πολιτική Ποιότητας

Φιλοσοφία μας είναι:

  • Να δουλεύουμε με ένα πραγματικά ανοιχτό μυαλό, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε επικοινωνιακό μέσο είναι απαραίτητο να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία.
  • Να υιοθετούμε μια ολιστική θεώρηση της επιχείρησής του πελάτη ώστε να τους βοηθήσουμε να λύσουν στρατηγικά επικοινωνιακά ζητήματα και όχι μόνο απλά επικοινωνιακά ζητήματα.
  • Να κοιτάμε κάθε περίπτωση ξεχωριστά χωρίς να προβάλουμε μια προκαθορισμένη λύση.
  • Να συνδυάζουμε την καινοτόμο σκέψη με την κοινή λογική και εμπειρία, ώστε να επιτευχθεί διαφορά στις επιλογές και τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών και των διαμορφωτών της κοινής γνώμης.
  • Να δημιουργούμε εσωτερικές συνθήκες που προάγουν τη βέλτιστη συνεργασία μεταξύ των ομάδων μας προκειμένουν να αυξάνουμε την αποδοτικότητά μας προς όφελος των ανθρώπων μας, της εταιρείας και του πελάτη.

 

Στόχος μας είναι:

  • Η δημιουργική διαφοροποίηση για την καθιέρωση ισχυρών brands.
  • Η διείσδυση σε βάθος των επικοινωνιακών αναγκών του πελάτη.
  • Η υλοποίηση υπηρεσιών με ήθος και εντιμότητα.
  • Η δημιουργία εξαιρετικού δημιουργικού κλίματος εντός της εταιρείας, με αξιοκρατική αντίληψη.
  • Ο καθορισμός υψηλών επαγγελματικών standards για όλους τους ανθρώπους μας.
  • Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω τυποποιημένων διαδικασιών και της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
  • Κοινωνικό αποτύπωμα.
  • Αύξηση κερδοφορίας με σκοπό την ευημερία της εταιρείας των μετόχων και των εργαζομένων.
  • Επίτευξη εξαιρετικού επαγγελματικού περιβάλλοντος με σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση των ταλέντων.

 

Προκειμένου να επιτύχουμε τα παραπάνω, η Διοίκηση και οι Εργαζόμενοι, δηλώνουμε την Δέσμευσή μας στις εξής αρχές:

  • Την υλοποίηση καινοτόμων και επαναστατικών ιδεών που να δίνουν στον πελάτη συγκριτικό επικοινωνιακό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού του, ώστε να προάγονται τα
  • Την δημιουργία διαφημιστικού έργου που να δημιουργεί ερεθίσματα και τραβούν την προσοχή του αγοραστικού κοινού.
  • Τη συνεχή αξιολόγηση του προσωπικού και τη βελτίωση της τεχνογνωσίας αυτού.
  • Την επιλογή κατάλληλων και αξιόπιστων συνεργατών που να καλύπτουν τις προδιαγραφές που θέτει η εταιρία και ο πελάτης.
  • Την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων.
  • Τη συνεχή παρακολούθηση και εφαρμογή της Νομοθεσίας και του κανονιστικού πλαισίου.
  • Τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

 

Η Διοίκηση